äntligen fredag!

idag har jag varit riktigt trött i skolan efter idrotten imorse.. var ute och joggade och sprang upp för backar och tränade spensten och massa annat, höll verkligen på att spy så trött jag var. sen efter det fick man stressa som fan till nästa lektion. därefter flöt dagen på som vanligt.

efter skolan hade jag följe med pontus och ralle till centralen, sen gick jag in på espresso house och träffade matilda och hennes syster där. satt där en stund och pratade, sen gick vi för att köpa aceton för skulle ta av matildas löshår. när jag kom hem åt jag mat och bytade om, sen hem till matilda för att hjälpa henne få av sitt löshår, och det tog ca två timmar om inte mer..
nu är vi iaf färdiga och hon är super söt i sitt korta hår och hon ska bli ännu kortare senare :-).
nu ska vi iaf åka och hyra film och köpa lite godis och bara ta det lugnt ikväll, skriver nog senare när jag kommer hem om jag inte är för trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0