äntligen kom solen fram!

Äntligen så kom solen fram idag, så jag la mig ute i trädgården så snabbt så fort jag vaknade. Sen kom även matilda förbi och höll mig sällskap. Vi har legat där ute ända tills klockan blev fyra, under tiden blev det en massa vattenkrig och även slagsmål mellan mig och min lillebror som jag tror har rabies..
Han har varit jobbig hela dagen så vi orkade inte med honom mer så vi kastade i honom i poolen, så fick han ett utbrott och började slåss med ett skohorn så fick jag tag i honom igen och kastade ännu en gång i honom i poolen sen lugnade han ner sig lite, haha.

När vi inte orkade ligga där ute mer (solen gick i moln), så hoppade vi in i duschen och började fixa till oss. Jag cyklade även bort till Linnea för att hämta mina kläder och lämnade även en stor påse av Nikitas kläder som tog för mycket plats i min lilla byrå.. och nu sitter vi båda här och väntar på mat, båda två är utsvulltna!!

Senare ikväll så åker vi in till Malmö, får se vad som händer där.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0