bo01

eftersom mormor och mammas bästa väns familj är här så åkte vi ut till bo01 igår så dem kunde få se hur det såg ut där. men innan vi åkte ut dit så var jag på burlövs center med johanna, hon stor shoppade medans jag fick nöja mig att gå runt och kolla, men när jag får pengar ska jag också stor shoppa!
men nu kommer det lite bilder som jag tog igår med mobilen som jag äntligen har fått tillbaka. bilder från kameran kommer också någongång när den är färdigladdad.
















mmm, supergod glass.

när vi kom hem så fixade vi tacos sen hade vi lite singstar tävling. hade grymt kul, synd att dem åker hem om ca två dagar )-: .. men mormor kommer dock stanna lite längre, nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0