fjärilar i magen.

tänk er att om två dagar så börjar skolan.. helt sick. är riktigt nervös, men eftersom jag nu vet att johanna och fler som jag känner ska gå i min klass känner jag mig lite lugnare, men schemat är ett stort MINUS!

igår var jag i danmark med familjen, mysigt värre. fast som vanligt så började jag och mamma bråka på gatorna.. haha lite pinsamt. hon försökte vända allt mot mig så jag sa ifrån, sen började hon kackla på och la all skuld på mig och det tål inte jag så jag blev riktigt förbannad. men det släppte sen när pappa bjöd på en slush, fick även en riktigt tjusig kofta. tittade även på slottet vid hamnen och gick en runda, sen hem, åkte inom helsingborg och åt mat.

var hemma runt nio, sen kom matilda och vi hade det lite mysigt här hemma. när hon gick la vi oss i sängen och tittade på changeling, men somnade efter halva filmen.. trött som jag var.

idag vet jag inte om jag ska in till malmö, hoppas på det iaf. sen ikväll är det träning som gäller, får se hur det kommer gå med min rygg och mina axlar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0