första träningspasset idag.

håller nu på att göra mig redo för första träningspasset som börjar om ca en halvtimme. känner mig riktigt taggad på ett sätt, men sen var det egentligen så att vi skulle börja den 19e men nu har dom flyttat fram det nio dagar..
ska iaf bli skönt på ett sätt att bränna allt fett man har fått i sig denna månaden.

här hemma är det kaos, mamma målade "lekrummet" som vi kallar det och nu ser det riktigt fint ut, rummet är helst stort och det mesta ligger ute i trädgården, dvs thomas alla leksaker. undrar när han kommer rensa bland dom?
på onsdag kommer mormor och mammas bästa väns familj hit, dom kommer stanna här i en vecka, men mormor kommer nog stanna lite längre. kul att jag ska dela rum nu och får möblera om helt bara för att dom ska få plats.. great!


då är man hemma igen från träningen och det tog verkligen kol på en, riktigt jobbigt redan första dagen. även om det var ett "lugnt" pass. dock så gjorde det även ont i mina axlar ett tag, men senare så släppte det litegrann.

efter passet fick jag snabbt cykla hem, bort till city gross för att handla mjölk och bröd sen när jag kom hem så stod katrine utanför och väntade på mig och strax därefter kom även evelina. fick snabbt fixa till mig för både katrines och min mage kurrade efter mat. så vi cyklade iväg till mama rosa och åt kebabtallrik!!!!!!! :-D.
sen cyklade vi hem till evelina och såg på beck, myspys.

får väl gå och tvätta av sminket och lägga mig i sängen för jag är riktigt trött och imorgon kommer även O hem, så får träffa honom en stund på kvällen(a).
god natt.

Kommentarer
Postat av: matilda

lycka till med OoOOOOooo (: <3

2009-08-11 @ 14:17:07
URL: http://matiildabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0