grattis katrine!

nu kommer det komma lite bilder från katrines födelsedag, har varit lite dålig på att uppdatera men har helt enkelt inte haft tid till det. men bättre sent än aldrig!
och måste säga att jag hade det riktigt kuuuuuuuuul och vill verkligen göra om det någon dag!



blev riktigt god mat och efterrätt också.


dags för sanning eller konsekvens.


snygga matilda.


evelina och matilda.


evelina och katrine.


maritza, sophia, kerstin och johanna.
snygga brudar! :-D


får avsluta med en bild på en dragen matilda, det finns fler bilder men orkar dock inte lägga in dom nu.
lär säkert komma fler sen. men som sagt, jag hade riktigt skoj och kommer verkligen minnas dagen! (iaf det jag kommer ihåg, haha)

GRATTIS KATRINE PÅ DIN FÖDELSEDAG!

det hände något med dom tre första bilderna så var tvungen till att ta bort dom.. )-:

Kommentarer
Postat av: m brink.

nej men så snygg man är då.

HAHAHA not :D

riktigt kul.

<3

2009-08-17 @ 18:13:17
URL: http://matiildabrink.blogg.se/
Postat av: Katrine

ja de var verkligen roligt, ni gjorde min födelsedag oförglömlig!

& bilden på mig och evelina var inte alls trevlig, pissgult hår ju :(<3

2009-08-18 @ 17:42:02
URL: http://ppedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0