grattis mamma och pappa på er bröllopsdag.

Idag vaknade jag rätt sent och så hör jag inte ett ljud, allting är helt tyst.. jag stiger upp från sängen och går ut ur rummet och märker att jag är ensam hemma med lilla penny (som var lite lös i magen idag..). Jag undrade vart dom andra hade tagit vägen, mamma visste jag att hon jobbade och skulle snart komma hem, sen kom jag även på att pappa och dom pratade om att dom skulle åka iväg och fiska igår, så jag antog att det var det dom gjorde. Butbut, så fixade jag lite frukost och satte mig där ute för det var riktigt fint och varmt väder ute, så fort jag var klar med maten så gick jag direkt in och tog på mig min bikini och solade ett bra tag. När mamma kom hem höll hon mig även sällskap ute i solen.

När pappa och dom andra kom hem åkte vi in till obs för att lämna in min mobil som slutade att fungera igår, den vägrade att starta och det är även den femte gången jag lämnar in den på lagning jag borde faktiskt ha en ny. Men killen som vi pratade med sa bara "jag får se vad jag kan göra" aaarrrrhh. Får verkligen utbrott på sånt!!!!!
Fick även ett par leggins, ett linne och en klocka av mamms idag, hihi tack. bild på det kanske kommer lite senare..

När jag kom hem fixade jag till mig lite, åt mat med hela familjen för att idag är det faktikst mammas och pappas bröllopsdag och även linneas födelsedag. Nu har dom varit gifta i 15år och längre ska det bli och Linnea blir nu 16år, så grattis till er båda. När jag var klar så väntade jag på att Fanny skulle höra av sig när hon var framme i Staffanstorp, det dröjde inte alls länge. Vi gick bort till filmkedjan för att hon skulle ha godis, sen gick vi mot busstationen för att möta Evelina. När vi kom hem till henne så skulle vi se på "snuten i hollywood" men vi såg bara halva filmen för i med att den var inspelad så fick dom inte med hela.. lite synd. Så vi såg på "benknäckargänget" istället. Men där fick vi bara se slutet, Katrine kom också efter en liten stund.
Sen blev jag sugen på att se "låt den rätte komma in". En svensk drama/thriller. Såg inte så mycket för mister pratkvarn, aka sebastian, pratade genom hela filmen. Såg bara lite i början och slutet och det jag såg var riktigt äckligt.. hemsk film faktiskt. Fanny gick vid elva tiden för att hon skulle till David, och vi andra stack vid tolv.

Nu sitter jag här och är rätt så trött, borde väl snart hoppa ner i sängen. Men det är lite saker som jag sitter och längtar till, bland annat:
* malmöfestivalen - det ska bli sååååå otroligt kul, förra året var verkligen ett minne för livet.
* katrines födelsedagsfest - det ska också bli sååå otroligt kul, ett år till och hon är myndig, helt sjukt!
* skolstarten - ny skola, nytt liv, nya vänner. Kan det bli bättre?
Jadu, något jag verkligen ska hända nu. Men det är inet så långt kvar, så det är bara till att räkna dagarna(a).
Vi hörs imorgon, puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahahahahahahahahahahahahahahahaah

din kommentar: "(som var lite lös i magen idag)"

HAHAHAHAHAHAH szidi jag kissar på mig.

2009-08-04 @ 18:49:48
URL: http://J
Postat av: szidi.

haha vem är du? :p.

2009-08-05 @ 01:03:18
Postat av: Anonym

johanna din tönt

2009-08-07 @ 17:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0