gud vad magen kurrar.

då är man hemma från lund nu, hade det riktigt mysigt med oliver. träffade även matilda, katrine och evelina på bussen hem och jag är riktigt hungrig..

gud vad träningen var jobbig idag, första sprang vi en lång runda och jag höll på att dö, sen hade vi lite övningar och jag höll på att dö sen simmade 2500m och jag höll på att dö, och nu har jag träningsvärk, buuhuu..
efter träningen fixade jag mig och missade nästan bussen, men jag hann med två minuter, härligt!

nej, det blir nog sängdags för mig snart är ganska trött. imorgon anländer mormor och dom andra, ska bli kul men ändå inte.. butbut, det är bara en vecka, jag får väl stå ut.

Kommentarer
Postat av: emilia.

mycket dö tycker jag (:

2009-08-12 @ 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0