härmed hatar jag nyckelpigor.

åkte in till lomma imorse med matilda, men vår buss försenade oss lite så vi missade bussen som gick till lomma. butbut, snälla pappa kom och hämtade oss.
efter ett tag så kom även katrine och höll oss sällskap och idag var det minst lika många nyckelpigor som igår och jag verkligen hatar nyckelpigor just nu, var kommer dom ifrån?

så vi tröttnade på att ligga på stranden och irritera oss på alla krypen som landade på oss så pappa fick komma och hämta oss igen och när vi var hemma så tog vi det lugnt i min trädgård.

ikväll skulle egentligen vi åkt till hässleholmfestivalen för att kolla på RIX FM gänget, men det blev inte så för det skulle vara en stor strandfest i lomma, men så blev det inte för min del, jag kommer nu sitta hemma med en film och bara ta det lugnt med evelina eftersom hon också sitter hemma och tråkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0