have some faith.

det är många svårigheter här i livet, det är vid många tillfällen som man måste vara som starkast och kämpa sig genom det svåra. varje människa har styrka inom sig, det är bara till att låta den komma ut och visa hur stark man är. hur gråa dagarna än är, hur mycket varje person is a pain in the ass, så har vi alla en stryka, någon slags energi inom oss som får oss till gå vidare. hur lång tid det än tar så är varje steg ett vitkigt steg.

don't give up, you will make it.. vi går alla igenom en svår tid, vissa fler gånger än andra. men förvänta er inte det värsta. även om en fågel har en bruten vinge så sjunger den ändå, löven faller från trädet, men ändå så stor det kvar på sin plats som ett stolt träd. det jobbiga är bara ett hinder på vägen..


Kommentarer
Postat av: nikky

asså, när du har gråa dagar så har du damp.

vad snackar du om energi o sånt då för?

när du hade en BAD DAY i förrigår, då va du inte att leka med!

2009-08-04 @ 20:19:49
URL: http://chiiquiita.blogg.se/
Postat av: SANNAH

Jag tyckte hon va jättebra live:D

2009-08-04 @ 23:00:21
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: szidonia.

mjo, men att du ska skriva något sånt till mig gör en ju jävligt glad måste jag säga.

och nu snackar jag inet bara om mig själv, utan om andra också.

och varför ska du ens vara så kaxig?

2009-08-04 @ 23:36:12
Postat av: nikky



vi är inte vänner längre szidi, inse.

så varför skulle jag då vara.."snäll" mot dig.

jag slutar härmed att prata med dig.

2009-08-06 @ 01:59:19
Postat av: szidi.

hahahhahahahahahahahahahahahahah omg snälla.

var det inte du som skrev till mig på sms att vi kunde börja med att säga hej till varandra och sånt skit?

hahaha gud, jag dog där.

2009-08-06 @ 18:02:46
Postat av: nikky

va de fel av mig?

va de fel att försöka få kontakten igen?

2009-08-07 @ 14:29:47
Postat av: nikky

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ DE VA DE INTE !!!

ÖÖÖH

2009-08-07 @ 16:15:52
Postat av: szidi.

jag säger inte att det var fel av dig att försöka få upp kontakten.

men att du sen går och säger "härmed slutar jag prata med dig." vad fan är det för något när du precis hade försökt att få upp kontakten?

2009-08-07 @ 23:55:45
Postat av: Anonym

och sen en sak till, vad hände med det smset du skickade till mig "kan vi träffas och prata?"

du skulle höra av dig igen, gjorde du det.. nej.

hur ska man uppfatta det?.

sen att du behöver ha tid för att tänka, det är inte jag som ska sitta och vänta på dig föra att du ska tänka, för det är inte jag som har gjort något fel. jag glömmer inte bort mina vänner.

men jag har släppt allting nu nikita, varför ska du fortsätta att bråka och vara otrevlig?

2009-08-07 @ 23:58:32
Postat av: matilda

nikita, om ni inte ens är vänner, varför kommenterar du ens hennes inlägg då ?

hon förtjänar bättre än dig.

2009-08-08 @ 00:02:13
URL: http://matiildabrink.blogg.se/
Postat av: matilda

det är nog du som borde inse att ni inte är vänner längre.

2009-08-08 @ 00:04:14
URL: http://matiildabrink.blogg.se/
Postat av: nikky

asså matilda, jag ptratar med szidi inte med DIG!

2009-08-08 @ 17:02:41
Postat av: nikky

jag va iallafall vän med dig.

jag va med er ibland iallafall

NI LÄMNADE MIG!

ni kommer inse de en dag.

detta gjorde allt värre att ALLLAAAA ni gick emot mig, istället för att bara prata med mig..

2009-08-08 @ 17:04:36
Postat av: matilda

nikita, det är du som kommer inse en dag vad du förlorat, det är du som skriver till szidi, kommenterar hennes blogg och allt,

det är du som förlorar på detta, inte hon eller vi.

2009-08-08 @ 17:40:36
URL: http://matiildabrink.blogg.se/
Postat av: lawa

att ni alla tre ens orkar , hahah bara skit i varandra. matilda har inte ens med detta att göra så skriv inte då låt dom två sköta det sj

2009-08-09 @ 21:23:59
Postat av: matilda

lawa, du har inte i heller med detta att göra, så då ska inte du lägga dig i, heller.

men jag fattar inte varför nikita tar upp kontakten hela tiden med szidi när hon själv skriver att dom inte är vänner. därför är det hon som ska inse det, inte szidi.

2009-08-10 @ 00:22:27
URL: http://matiildabrink.blogg.se/
Postat av: nikky

men matilda, bara va tyst. ingen lyssnar fan ändå?

och om du säger till lawa att inte lägga sig i så sluta du gör de då också.

2009-08-12 @ 13:20:57
Postat av: szidi.

lägg detta bakom er nu.

kommentera inte här mer, det leder ingenstanns.

bara skit i det nu!

2009-08-12 @ 13:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0