helt slut.

gud vad jag är trött, är helt slut i kroppen. gick upp vid halv åtta imorse för att fixa mig och sedan ta bussen till skolan och gick ända till halv fem. även om det gick ganska snabbt så var det riktigt jobbigt och danskan som sista lektion.. det går bara inte, alla är helt trötta och sedan kan man inte koncentrera sig så man skrattar när man lyssnar på läraren eller halvsover på bänken.
fick även en nedrans massa läxor, vi ska skriva ett veckoschema, ett brev till göran om vår idrott och sen våra sömnvanor. sen fick vi även läxa från danskan där man skulle sätta några ord i bokstavsordning och sen läsa en sida i boken och plugga in lite ord som vi gick igenom idag.

efter skolan åkte jag in till malmö och träffade matilda och linn på entré, satte oss på burger king och jag krängde som fan, hade gått från 11 tiden tills dess utan mat.. och det kändes inte riktigt bra, får ändra på det. måste ta med mig lite mat så jag inte går och är hungrig om dagarna, sen försämras även en massa annat i kroppen, så det är lika bra.

nu är jag iaf hemma, missade träningen idag pga att jag slutade så sent. men jag cyklade bort dit för att lämna lite papper till jonas som han måste fylla i.

nej, nu ska jag gå ifrån datan, känner att mina ögon är helt slut.. så ska väl bara ta det lugnt nu. jag skriver kanske senare eller så blir det imorgon, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0