kass på att uppdatera..

sorry, men jag har inte haft så mycket tid till att sitta vid datan dessa senaste dagarna. började ju skolan i torsdags och kom i en riktigt trevlig klass, kände dock redan några personer sen innan. ett stort minus är vårt schema, börjar tidigt varje morgon förutom onsdag, men då slutar vi som läser danska halv fem.. så ett STORT fett minus på det.

igår kväll åkte jag och matilda in till malmöfestivalen, träffade lite folk där inne. sen vid halv tolv tog vi bussen hem för båda två var helt dö trötta, träffade också trevliga personer på bussen hem. gick direkt och la mig i sängen när jag kom hem. blev dock väckt av mamma vid halv sex för jag skulle säga hejdå till mammas bästa väns familj som åkte hem idag morse, sen somnade jag om och vaknade igen vid elva tiden.

träning vid halv fyra sen hem till matilda, kommer även lite mer om veckans gång + bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0