lommastrand idag.

vaknade runt tio av att någon ringer till min mobil och söker efter mamma och eftersom vår hemtelefon inte fungerar så har mamma lämnat ut mitt mobilnummer till alla hon känner. så jag blev lite irriterad imorse.
sen var det tänk att jag skulle åka in till lomma med evelina och fanny, men dom glömde bort mig.. tackar!
men senare åkte jag in med sara och hennes syster, hennes pappa körde oss.

hade det ganska mysigt där, badade med sofia medans sara somnade, haha. var hemma igen runt halv fyra skulle jag satsa på? åt lite mat sen hoppade jag in i duschen.

och om jag skulle vara otrevlig idag eller något i den stilen så är det för att jag är jävligt förbannad.
tack och hej.






Kommentarer
Postat av: emilia.

and i understund you _:)

2009-08-06 @ 19:42:30
URL: http://eemmiiliaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var fortfarande inte meningen! och jag har sagt förlåt minst 3 gånger Szidi!

2009-08-07 @ 23:28:41
URL: http://echolundin.blogg.se/
Postat av: szidi.

det var inte dig jag menade evelina (:

2009-08-07 @ 23:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0