lundakalaset/rixfm

tyvärr så fick man inte sova ut på lördagen, utan var tvungen att gå upp vid åtta för att sen träna vid sju.
träningen gick iaf riktigt bra.. fast det blev lite drygt och jobbigt att simma ben med träningsvärk. när jag kom hem åt jag, sen åkte vi till svedala quallity outlett för att kolla på jeans, men som vanligt hittar jag inga.. jag trivs helt enkelt inte i jeans längre. så vi åkte vidare till nova och där hittade jag lite saker:


lång tröja från gina tricot


kofta från gina tricot
linne från bikbok 2st för 99kr
sen blev det även två par leggins och två par skor, thihi. kan bara tacka mamma och pappa som betalade allting.

efter ca en halvtimme efter att vi hade kommit hem kom matilda hem till mig och vi fixade oss för att vi skulle senare dra vidare till lundakalaset för att se rixfim. evelina, johanna, mimmi och hennes kompis som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på var också med. hade iaf riktigt skoj, och måste säga att johanna blev hel vild när ola kom fram på scenen. och ja.. man är lite hes efter allt skrikande(a). fick även en tröja som dom kastade ut, haha. hemma vid tolv tiden och hoppade ner i sängen vid ett för jag var riktigt trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0