patrik 1,5

när jag kom hem till evelina satt vi först och snackade lite, sen började vi fixa chokladmousen och fixade även fram lite chips, sen satte vi på filmen patrik 1,5. första gången jag såg den och tyckte den var riktigt bra. brukar inte tycka att svenska filmer är något att se på, men denna var verkligen rörande. eftersom det handlar om två homosexuella som ska adoptera ett barn och så blir det inte riktigt som dem hade förväntat sig.. härlig film :-).

kom hem nu runt halv tio och glömde att jag hade matte tills imorgon, så får fixa det nu innan jag går och lägger mig. sen får jag se om clara också har varit smart nog att jobba lite hemma, annars får jag sitta och hjälpa henne på lektionen:-).
nej, får räkna klart de sista talen sen hoppa ner i sängen, c-yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0