polheeeeem.

mitt internet har inte fungerat nu på två dagar så har inte suttit vid datan så mycket.. sen har jag inte heller hunnit uppdatera från förra veckan, lite synd ju.
började då på polhem i torsdags, ID1a, härlig klass, än så länge haha (-:

i lördags var jag hemma hos evelina med lite folk.. eller det började med att det bara var några få tjejer, men sen ploppade det in lite fler folk, kul!
i söndags har jag bara vilat hemma, hade en riktigt dåligt dag pga av att jag hade en grymt elak mensvärk, så sov bort hela dagen. men hann iaf åka in till obs för att köpa en ny träningsväska.

idag har det varit en lång dag i skolan, började då med danska där man fick ett nytt smeknamn.. vilket jag inte tänker berätta var det är. ångrade lite att jag tog danska eftersom jag nästan skrattade mig igenom hela lektionen. tycker deras uttal är så gräsligt att det låter som man mumlar, sen är det några konstiga ord som man förväxlar väldigt lätt med andra svenska ord. sist av allt blev det ett kort på oss alla, sen sjöng vi en låt.. yeeey (y).
därefter flöt dagen på som vanligt, somnade nästan på sista lektionen, längtade bara hem hela tiden. väl hemma fick jag snabbt äta mat sen sticka iväg och träna.
träningen gick väl ändå helt okej.. helt slut nu efter. kan knappt hålla ögonen öppna, så det blir sängen för min del nu.
ska bara borsta tänderna. har även pluggat matte, fick tio tal som ska vara klara tills imorgon, uuh.

nu är det mycket som gäller, det hela går ut på att man ska göra en planering inför sin skolgång. man ska själv göra en planering om hur man pluggar, så har vi fått en massa tips från lärarna om hur man kan göra det, och ja.. massa annat. gymnasiet går ut på att man ska ta hand om sig själv, det är ens eget liv som "står på spel".
vi får väl se hur det kommer sluta.


Kommentarer
Postat av: Katrine

mobba inte danskan din lille jävel! ;)

2009-08-24 @ 23:12:15
URL: http://ppedersen.blogg.se/
Postat av: szidonia.

hahhahahhah (a).

2009-08-26 @ 19:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0