slappsöndag.

sov ut idag, vaknade och åt frukost sen hoppade jag in i duschen, därefter har jag bara tagit det lugnt. skrivit lite på mitt brev till min mentor som ska handla om min idrott, och så ska man skriva sina meriter.. men känns som om jag inte har några meriter. vet inte alls vad jag ska skriva där.. uschja, får väl tänka lite till, det ska iaf vara klart tills onsdag.

denna veckan som kommer känner jag att jag inte kommer få någon ledighet alls, det blir liksom, vakna-skola-träna-sova. eftersom vi tränar klockan fem hela nästa vecka och vi slutar runt fyra tiden så måste både jag och johanna ta bussen direkt till träningen. kommer vara helt slut till helgen.. men som tur är att vi bara tränar måndag och tisdag i vattnet, sen på onsdag och torsdag kommer mer vara landträning för därefter flyttar vi in igen och börjar träna i 25meters bassäng vilket jag verkligen har längtat efter!

aja, ska snart träffa evelina och vi ska bara ta det lugnt med chokladmouse och uppenbarligen en film, mysigt. kommer nog inte kunna uppdatera så mycket nästa vecka med tanke på att jag har rätt så fullpackat schema, men får se vad jag hinner med. vi hörs!

krya på dig matilda!


Kommentarer
Postat av: m brink.

tack. börjar må lite bättre nu, hah

<33

2009-08-30 @ 18:58:36
URL: http://matiildabrink.blogg.se/
Postat av: szidonia.

härligt att höra!

<3

2009-08-30 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0