take me to a better place.

eftersom vi hade en liten sorgsen matilda idag så tänkte jag, katrine, maritza och evelina överraska henne med lite glass så att hon kom på bättre humör, men det gick inte så bra)-: ..
så vi cyklade hem till mig och åt glassen och pratade ut lite, sen när det blev lite kyligare så gick vi in på mitt rum och bara tog det lugnt. vid elva åkte dom vidare hem till evelina tror jag.. jag orkade dock inte följa med för att jag var för trött och ville lägga mig i sängen för att se på film men fastnade istället vid datan.
får väl bädda ner mig själv nu istället..

imorgon säger dom att det ska bli fint väder, hoppas det iaf för jag behöver mer färg innan skolan börjar. om jag är tvungen så blir det solarium nästa vecka, hihi.




































maritza och katrine, riktigt skoj att få träffa henne:-).

alla kan inte vara normala, eller hur katrine och evelina? ;-)


Kommentarer
Postat av: Katrine

du var bara tvungen va? :)

2009-08-05 @ 01:17:34
URL: http://ppedersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

FUCK U :D

2009-08-05 @ 12:00:59
URL: http://echolundin.blogg.se/
Postat av: szidi.

hihi, men ni är ju så söta:D

2009-08-05 @ 15:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0