välkommen tillbaka herr träningsvärk!

gud, jag har fått träningsvärk i mina armar och även i axlarna.. skulle ha stretchat (skiter i stavningen) igår efter träningen. hade väldigt svårt för att somna igår pga att det blixtrade jätte mycket. så jag låg i sängen och väntade tills det hade slutat sen kunde jag släcka lampan och lägga mig till ro, men det var så otroligt varmt i mitt rum så hade lite problem med att somna..

när jag vaknade i morse fixade mamma en frukost till mig, sen började jag städa i rummet och rensade lite här och var. städade även pennys bur och just nu hoppar hon runt i mitt rum.

får väl börja fixa till mig lite för träningen, för snart lär väl johanna och linnea dyka upp. uppdaterar senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0