-.-

hoppade träningen idag, vilket verkligen var tur eftersom dem andra simmade ett jobbigt pass.. typ alla os-sträckor, eller vad det va. men jag mötte upp nino för att hämta en sladd till imorgon, sen kom jag hem igen, lagade mat till mina syskon (kan ni tänka er mig som en kock?, det kan inte jag iaf). sen dess har jag bara tagit det lugnt, kollat på tv suttit vid datorn osv.
fick även besök av johanna som hade lite bekymmer med att hitta sin nyårsklännign, så jag var så snäll och erbjöd henne att låna något av mig. själv så är jag nästan helt säker på vad jag ska ha på mig imorgon.. får se om det är snyggt också, för annars ligger jag risigt till.. heh.

nej, ska nog sätta mig vid tvn igen, finns inget roligt som händer just nu och det känns som att jag kommer sitta hemma ikväll, ändå mysigt eftersom jag kommer vara borta imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0