andra advent.

har varit sjuk hela veckan, men har varit i skolan lite då&då. fast har fått sjukanmäla mig typ tre gånger vilket är mindre roligt. känns som att jag har missat jätte mycket i skolan och jag orkar verkligen inte ta igen allting sen när jag kommer tillbaka..

idag är det andra advent, vilket menas att det är ca två veckor och fyra dagar kvar tills det är julafton och det är tio skoldagar kvar, guuud. och nästa vecka kommer vi ha två prov, matte och engelska. nästa vecka igen kommer vi ha ett nk prov, och jag måste få bra på detta sista provet, får jag ett vg så får jag även vg i hela kursen, så det gäller att plugga!

nej, nu ska jag sätta mig vid tvn igen, imorgon om jag inte har blivit bättre så ska vi åka in till vårdcentralen för att se vad som är fel så det blir nog ingen skola för min del imorgon heller. och jag har heller inte tränat ordentligt på ca två veckor, känner mig helt dålig nu. aja, får hoppas på det bästa denna veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0