ännu en slappdag..

"tränat" imorse, hade en massa lekar och delade ut julklappar, jag fick en påse med ahlgrens bilar och after eight, mums. efter träningen satte jag på en film och slappade hela dagen, så himla skönt. fast hade egentligen behövs göra massa uppgifter till skolan.. bajs.

nu på kvällen träffade jag matilda, var hemma hos mig en stund, beställde pizza och krängde som fan.. iaf jag! sen hade jag jätte ont i magen, men får väl skylla mig själv, hihi.
sen stack vi hem till matilda och såg på 2012, jag tycker fortf det är en bra film, men översättningen sög dase!!!
skrattade flera gånger åt den failade översättningen..

nej, jag tror jag ska lägga mig i sängen och sätta på ännu en film, eller så blir det att jag fastnar här vid datorn ett tag till. får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0