diva is a female version of a hustla.

det är sjukt att man mår som bäst ena sekunden, medans andra så är ens hjärta så krossat i tusen delar. nu pratar jag dock inte om mitt, men jag tycker jävligt synd om en liten filur som kämpar sig igenom så mycket, men det enda hon får tillbaka är bara en massa .. skit!

dagen började med träning, sen hem och vila, sen träning igen.. kände mig extra duktig eftersom det är mitt första dubbelpass detta jullovet. när 2010 har börjat ska jag verkligen ta tag i träningen och börja om helt och kämpa mig upp till den nivån som jag låg på innan, om jag klarar av det, eller om jag bara fick smaka på segern sen försvann den igen och nu måste jag bygga upp den höga trappan igen. lycka till szidi!!
efter träningen så fixade jag mig sen cyklade jag hem till katrine, hon fixade mina naglar, sen cyklade vi vidare hem till evelina och där hade vi riktigt kul. lite senare kom även matilda och fyfan vad vi skrattade, jag har nog inte haft ett skrattanfall på riktigt länge. men sen vände allting.. :(

nu sitter jag här hemma och ska väl snart lägga mig i sängen och längtar som fan till nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0