feber = mindre kul.

anledningen till att jag inte har skrivit något här är för att jag har varit sjuk, feber och hosta och förkylning är inte alls roligt. stannade hemma från skolan idag, hade lite feber i morse men jag åkte ändå in till skolan för att skriva danskprovet som kändes skit bra, fast vill inte hoppas på för mycket.

sen när jag kom hem visade det sig att jag hade fått feber igen, skit också. men nu är det iaf borta igen.
lite andra saker som har hänt är att jag hjälpte min lillebror att slinga håret, sen kom även mamma hem med ett par nya skor, uggs, mjuka och varma, precis vad jag behövde!

i morgon har vi avslutning från specialidrotten och jag ska inte vara med, på ett sätt känns det riktigt tråkigt, men på ett annat känns det bara skönt, för:
1. jag har inte köpt en present eller bakat som vi sa skulle göra.
2. vi börjar inte försen halv tolv imorgon, orka vara i skolan i tre timmar och inte göra något.
3. mamma låter mig inte vara med :(.

det var allt från mig, ska nog lägga mig i sängen och njuta av en bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0