god jul!

mamma väckte mig så att vi kunde ha en gemensam frukost med hela familjen. sen satt jag och mina brödrar och kollade på en massa julfilmer som gick på tvn. efter det hoppade jag in i duschen och började fixa mig, vid tre skulle gästerna komma och vi satt bänkade framför tvn för att se kalle anka.. kanske lite uttjatande, men som vanligt känner jag mig som en barnunge och är helt inne i kalles jul, hihi.
när kalles jul är slut sätter vi oss vid matbordet och äter julmat, som vanligt så proppar jag i mig alldeles för många köttbullar så jag mår illa till efterrätten som mamma hade gjort, hon hade bakat en riktigt god kaka, åt verkligen jätte mycket av den också, kände hur magen blev större och större hela tiden, haha!

när vi var färdiga med maten var thomas helt uppspelt och ville bara öppna sina julklappar hela tiden, så vi fick låta honom slita upp paketen och han hade värsta största smiliet hela tiden, så himla gullig =).
stefan var också väldigt glad över sina julklappar och jag var också nöjd med mina, fick kläder, underkläder, pengar och skor, great!

jag hade iaf en trevlig julafton detta året, hoppas alla andra också har haft det och hoppas att vi ni fick en massa fina julklappar!


thomas (ska alltid göra en konstig min när man fotar honom..) och jag


pappa och thomas


pappa ville leka tuff...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0