MÄSTARE!

igår var det en mysdag med monopol, med katrine och evelina. ganska roligt eftersom jag ÄGDE ut båda två!
evelina satt där med de dyraste gatorna, medans katrine hade tre slott, men själv hade man typ sådär 110 000:- + tre olika gator som hade hus på sig, och klarade mig utmärkt (inte för att skryta eller så..).
med andra ord, jag vann överlägeset =). hahah
vi satt och spelade i ca 3½ h, tiden bara flög förbi och det är ett jävligt bra tidsfördriv om man inte har något att göra. plus att det väcker många gamla minnen från när man var liten och satt och spelade med sina vänner, nu skrattar vi bara men förr var vi riktigt seriösa!


Kommentarer
Postat av: Katrine

"inte för att skryta" nejnejnej.. vi får väl se hur de ser ut ikväll då ;D

men skit ball var det hahaha, och idag ska jag nog planera liiiite bättre så jag inte bara sitter med en gata hahaha :(

2009-12-29 @ 13:33:51
URL: http://ppedersen.blogg.se/
Postat av: szidonia.

jag tyckte du planerade utmärkt denna gången ;)

2009-12-30 @ 01:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0