snart julafton.

hade julavslutning igår på skolan, var riktigt kul. vi sjöng julsånger och dansade runt granen och åt en massa kakor. sen gick vi även på en julshow som polhemskolan hade fixat, väldigt lyckad kan jag säga.
det sjuka är att det redan har gått en termin... tiden har gått så otroligt fort, men det är väl det den gör när man har roligt. det positivia med att börja skolan igen är väl vårt nya schema, fyfan säger jag bara. SÅ OTROLIGT SKÖNT ATT FÅ SLUTA VID ETT DEM FLESTA DAGARNA!

en sjuk sak är väl att det är julafton om fem dagar.. kan knappt tro det. och snart är det även nyår och därefter kommer min födelsedag, kan man längta mer? skulle inte tro det!
nej, ska snart gå och hämta min väska som claras pappa ska lämna, sen ska man väl hem och duscha och sen åka iväg och shoppa.
ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0