dagens yrke: målare.

satte direkt igång med att måla rummen på ovanvåningen. började då med stefans rum, som nu är färdig målat. snart ska vi fortsätta med mammas och pappas rum. fast just nu har vi tagit en liten paus, åt lite mat och la mig även i solen en stund, och om jag ser rätt så har jag även fått lite mer färg på kroppen, hihi.

detta kommer bara bli ett kort inlägg för jag har inte så mycket mer att skriva om just nu. kanske komemr hända något mer i kväll så jag kan berätta lite om här. men jag tror dock inte att det kommer göra det, ska nog bara stanna hemma i kväll eller något, mamma och pappa ska köra iväg med thomas för att hämta upp stefan och undrar hur länge dom kommer vara borta och jag har även träning ikväll. men får se om jag lyckas smyga in med ytterligare ett inlägg ikväll iaf. ska även försöka fixa mig en blogg till som är en "träningsdagbok". ska egentligen skriva i en bok, men alla vet ju att det är så otroligt tråkigt och drygt att skriva förhand, på datan går det mycket snabbare. så därför gav vi ett förslag till våran tränare att vi skulle skaffa oss en träningsblogg, så ska försöka fixa en lite senare.

som ni ser så har jag även lyckats fixa till min design lite, hittade en sida där man kunde ladda ner gratis design, sen fanns det andra som kostade pengar, men detta är bara en början. ska lägga in en header och lite annat också. hoppas bara jag inte förstör den nu.

vi hörs senare, ha det bra :-).

Kommentarer
Postat av: Katrine

jag kan inte se din nya design, de e samma som innan :(

2009-07-07 @ 17:29:25
Postat av: Katrine

nu ser jag deeeen! :D

2009-07-07 @ 18:06:10
Postat av: szidonia.

hihi, visst är den fräck? ;-).

men ska dock fixa till den lite med bilder och sånt, när jag har ork och lust till det.

hihi

2009-07-09 @ 00:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0