dags att börja igen.

ja, då var det dags igen att börja med allt bloggande igen. var igång med en blogg innan, men jag tröttnade väldigt snabbt på den och slutade helt att skriva där. så nu tänkte jag att jag kunde börja igen.
får se hur långt detta kommer gå.
utseendet kommer också att fixas någon gång, tror jag ska börja lite smått nu när jag ändå är igång, men det kommer ta en himla tid eftersom man har en hyffsat så seg data..

dagen har varit ganska skön, vi har en liten värmebölja här i skåne, kanske även i andra delar av sverige, håller inte direkt koll på vädret förutom här. men det har varit riktigt varmt dessa senaste dagarna, i morgon har dom dock lovat regn men får se hur det kommer sluta sen börjar solen lysa igen på måndag. värmen ligger runt 25-30 grader så mina senaste dagar har jag tillbringar på stranden, riktigt härligt. har även lyckats få en brun färg på kroppen och det brukar jag egentligen ha lite problem med, men känner att jag har lyckats denna sommaren, haha.

nej, får väl sätta fart nu med att fixa mig, för senare kommer matilda och vi får se vad vi ska hitta på.
ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0