en liten middag hos evelina.

Vid ungefär halv två tiden åkte jag in till lund med katrine, när vi väl va framme så träffade vi fanny där sen gick vi tre vidare för att handla en present till evelina för senare på kvällen skulle vi hem till henne och äta en liten middag i med att hon fyller år på lördag. Vi traskade runt där på lunds gator för att hitta något kul till henne.. jag tänker inte säga var vi köpte sakerna men jag kan säga vad vi köpte:-).
det blev ett sanning eller konsekvensspel, sex tärningar och en godis bh, hihi.
efter det tog vi en liten fika på espersso house medans vi väntade på fannys tåg och våran buss. När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen för jag kände mig så äcklig, det var helt fuktigt och varmt ute så jag hade blivit helt svettig. Efter någon timme kom katrine hit och hon hjälpte mig att fixa mitt hår sen fick vi vänta på att klockan skulle bli kvart över sex. Men vi kom inte dit försen vid halv sju eftersom vi skulle hämta fanny från busstationen och hennes pappa lämnade henne runt den tiden. Eftersom evelina hade beställt pizza så fick jag följa med henne å hämta den, vi åt och senare kom även sara och emilia:-). vi testade spelet som evelina fick av oss och det var riktigt kul, men sen tröttnade alla på det så började vi prata om en massa saker. Hade riktigt trevligt med alla er tjejer, ni betyder verkligen.
och hoppas att både evelina och fanny får härliga födelsedagar.
nu kommer det lite bilder från kvällen.

  
   
jag orkar tyvärr inte lägga upp fler bilder för min data är otroligt långsam..
men sen får jag ju inte glömma lilla underbara alexander som har hållt mig sällskap hela kvällen nu, han är allt för gó den pojken, hihi:-).
nu ska jag hoppa ner i sägen  och sova, imorgon ska jag till helsingborgsfestivalen med emelie, ska bli skoj.
god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0