fuktigt väder..

det får bli nu ett snabbt inlägg om gårdagen och om idag.
igår kan jag då berätta att jag var på bio med min lillebror, vi såg på Ice Age 3 och eftersom jag är den personen som älskar disneyfilmer så njöt jag av varje minut, hihi. fnissade även lite för mig själv under hela filmen. därefter cyklade jag och katrine hem till matilda där även simon och chrille fanns, kommer lite bilder från det också, kanske inte normala bilder men man får väl bjuda på sig själv någon gång, inte för att det fanns några bilder på mig, mest på simon och chrille;-).

idag träffade jag sara imorse, vi gick en riktigt lång runda på en timme, fast båda två gick och klagade på att vi var så varma och svettiga för att det var så varmt väder ute. sen gick jag hem och duschade och fixade till mig lite senare träffade jag min saknade emelie, vi åkte in till burlöv för att fixa hennes mobil åkte vi vidare till malmö, entré för att hon skulle lämna tillbaka en kjol. sen så kollade vi runt lite där. sen tog vi bussen hem och hamnade hemma hos henne där vi bara låg och tittade på tv och åt makaroner med ost, haha. nu ska jag vidare hem till katrine och träffa henne och matilda, får se vad som händer ikväll?
vill även lägga till att det är riktigt fuktigt ute, jag dör av värme.. men kan inte bara alla molnen försvinna och låta solen komma fram? jag vill ha sol och värme nuu!!
ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0