grattis evelina.

Grattis på din födelsedag min lilla underbaring, hoppas du får en toppenbra dag och hoppas att dina problem går över för du är en stark person med mycket energi i kroppen.
Vi hade lite problem i början av vår vänskap men nu är den starkare än vad den någonsin kan bli, du har gjort en stor påverkan i mitt liv och jag vill inte förlora våran vänskap. Tack för att du finns och för allt du har gjort och när du är ledsen och behöver någon att prata med så finns jag här och det vet du om.
Jag älskar dig evelina och jag gör allt för att du ska må bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack hjärtat!

jag saknar dig .. & en sak jag kan säga är att jag kommer aldrig hitta en så bra klasskompis som dig igen tror jag. uuh så nervig får gymnasieklassen :(

<3

2009-08-01 @ 21:25:19
URL: http://echolundin.blogg.se/
Postat av: szidonia.

det kommer säkert gå bra snäckan.

du kommer säkert hitta en massa bra vänner i din nya skola/klass:).

<3

2009-08-03 @ 00:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0