grillfest.

katrine kom hem till mig på förmiddagen för senare skulle vi åka vidare till lomma strand. trodde dock inte att det skulle vara så fint väder där med tanke på att det var lite dåligt väder här hemma, så jag tog inte med mig badkläder. så det slutade med att vi fick köra hem med genomblöta kläder. därefter fick jag snabbt byta om till träningskläder, för sen kom johanna och vi åkte bort till träningen. passet var helt okej, dom som ska tävla i helgen körde lite kortare än vad dom andra gjorde.
efter träningen fick jag låna annas moped hem medans hon tog min cykel och höll johanna sällskap vägen hem till mig. vi fixade till oss lite och lärde även johanna köra mopeden, hon var otroligt duktig med tanke på hur klumpig hon är egentligen;-).

vidare hem till henrik där vi grillade lite mat och åt efterrätt och kollade på bilder från vårt träningsläger i irland. minnena kom tillbaka och saknar det så otroligt mycket. sen blev det lite tv kollande och därefter sprang vi av oss i hans trädgård eftersom vi alla var helt svettiga av värmen där inne, och jag fick även ge en godnatt kram till hans lillebror som tycker om mig så mycket, hihi.
cyklade hem och nu sitter man här. blev dock inga bilder från ikväll, men ska försöka att klämma in några bilder från andra saker vi har gjort tsm, när jag har tid och ork, ska ju även fixa till bloggen, undrar när det ska ske?

nej, dags att gå och lägga sig, träning imorgon bitti, inte alls okej. så ska väl försöka sova ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0