härlig dag med matilda.

Hela denna veckan har jag vaknat upp av att mina brödrar bråkat och skriker mot varandra, ingen härlig morgon utan man får börja dagen med att be dom sluta och det tar verkligen på krafterna. Vid halv två kom mamma hem och då hade båda två lugnat ner sig.. men det är bara för att "bossen" är hemma.

Sen började jag sakta men säkert att fixa till mig, när jag var klar så åkte jag och matilda in till Lund. Gick runt där och kollade på lite kläder, var ute efter en jeansjacka, sprang runt och letade ett bra tag i olika butiker, sen hittade jag en på HM. Sen när båda var klara så åkte vi vidare till malmö där vi träffade lite folk, ganska skoj att lära känna nytt folk. Fick även syn på ett gammalt ansikte, haha.

Runt elva tiden tog vi bussen hem till lilla staffanstorp igen. Vi cyklade hem till mig för att Matilda skulle ta sina saker sen cyklade hon hem och jag satte mig direkt vid datan. Har precis tagit bort allt smink och borstat tänderna, håller nu på att måla mina naglar i någon fräck färg och ska snart göra mig redo för att hoppa ner i sängen.


jeansjacka från HM 298:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0