helsingborgsfestivalen.

Igår, runt ett tiden, åkte jag med emelie till helsingborgsfestivalen. Det kanske inte var jätte stort som malmöfestivalen men mysigt var det, iaf en liten stund. När vi kom fram så åskade det rejält, vi trodde först att det skulle gå över sen men vi hade visst fel. Det blev värre och det började blixtra och ösregna så vi tog tåget hem igen. Gick till city gross och handlade glass, kladdkaka och jordgubbar, sen hyrde vi även två filmer, en skräckis och en komedi. Så log vi i hennes stora säng och slappade halva dagen. Senare bestämde vi oss för att åka in till helsingborg igen för vädret hade blivit mycket finare så vi tog första bästa buss in till lund för att senare ta tåget vidare till hbg, men då gick tågen helt sent och vi orkade inte sitta och vänta i en hel timme till nästa tåg så vi åkte in till malmö istället och åt på donkan(det är det enda emelie har ätit idag, skräpmat!!). Sen var vi hemma rätt tidigt, vid elva tiden. Satte på skräckfilmen och åt en massa glass, och ja.. emelie var rätt så rädd.

Vid halv elva så vaknade vi och åt frukost, jordgubbar med fil mmmm så gott:-). Sen fixade vi till oss lite och jag gick hem för att duscha, kände mig ganska så äcklig.. men ni sitter jag här och gör ingenting, skulle egentligen följa med Linnea till hbg men det gick inte för dock så har jag inga pengar sen så hade jag tydligen lovat mamma att följa med och välja ut någon kanin.. aaarrh. Jaja, dom får inte komma till mig sen och be mig rensa buren för det var inte jag som ville ha någon kanin!!!!!
Men nu ska jag gå, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0