jag håller på att smälta.

jag sitter nu här i bara en t-shirt och kokar, lite då&då dricker jag några klunkar med vatten, men det verkar inte hjälpa längre för vattnet har blivit lite ljummet, elementet är av men ändå så känns det som om den är vriden till högsta värmen. det har inte varit speciellt varmt ute idag, kanske lite kvavt på dagen men nu på kvällen var det faktiskt lite kyligt.
och även i morse var det ganska så kvavt, men det var riktigt skönt att hoppa in i vattnet och träna lite, passet kändes även riktigt skönt, simmade en hel del ben. efter träningen så cyklade jag hem till johanna. vi kan kalla vår söndag för slappsöndag, såg först filmen Bolt, det var en rätt så rolig film, speciellt när man ser den med en tjej som verkligen skrattar åt allting, haha. sedan hoppade vi på cyklarna och cyklade en bra bit utanför lilla staffanstorp, bland alla åkrar. efter en timmes cyklande hade vi båda ont i rumpan och var helt slut i benen, men det var riktigt härligt och utsikten var också fin. hem till johanna igen, vilade, sen cyklade jag hem igen för att äta, sen tog jag cykeln hem till johanna igen och så såg vi ännu en film, titeln kommer jag inte ihåg, haha. men den var riktigt bra, avslutade dagen med flera skrattanfall när vi kollade igenom gamla bilder, hihi.

tack för idag snäckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0