LH Games.

jaha, då har det hänt lite saker nu på sista tiden. kanske inget speciellt, men jag har iaf tävlat i landskrona både fredag och lördag och det gick förvånandesvärt bra för mig denna gången.
i fredags simmade jag 100ryggsim och 50fjärilsim. ryggsimmet gick hyffsat bra, låg på samma tid om inte lite över, men lyckades klämma åt mig en andra plats, fjärilet gick också bra, men kom inte upp på prispallen då men jag är väldigt nöjd med mina resultat.
i lördags (idag) simmade jag 50ryggsim och 50bröstsim + lagkapp. som i fredags gick ryggsimmet riktigt bra, lyckades även där komma på en andra plats, medans bröstsimmet också gick bra, men kom inte upp på prispallen där heller.
sedan hade jag en tre timmars lång väntan tills lagkapperna skulle börja, men som tur var så delade man den väntan med johanna som låg och sov bredvid mig, och den muppen åker även till spanien på måndag så kommer inte se henne på två veckor, suck )-:
när lagkapperna var igång så simmade mitt lag riktigt bra, alla låg runt pers och vi lyckades klämma åt oss en tredje plats. sen fick vi gå en lång promenad till bilen som johannas mamma hade parkerat en bra bit ifrån badet, så jag och johanna suckade efter varje steg vi tog så trötta vi var. sen hade vi lite allsång i bilen på vägen hem, hihi älskar den lilla sockerbiten.

hoppade in i duschen sen åt jag lite mat, därefter cyklade jag hem till linnea och efter bara några minuter kom även katrine och matilda. linnea och katrine körde senare iväg för att hyra oss en film medans jag och matilda väntade i hennes hus, sprang runt och skrämde varandra hela tiden. när dom väl var tillbaka såg vi på en äcklig och konstig film, the devil's chair. kanske inte den bästa skräckfilmen och jag rekomenderar inte den..
sen satt vi bara och pratade en stund, därefter cyklade jag hem och nu sitter man här och kan knappt hålla ögonen öppna, kanske dags att hoppa ner i sängen och försöka sova ut. eftersom jag inte tävlar i morgon kan jag sova ut rejält på morgonen.

ha det bra! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0