måndagsmys.

sov ut rejält i morse, var riktigt skönt. men som vanligt så vaknar jag av att jag är riktigt varm.. har gjort det nu dessa senaste dagarna. jag är inte svettig eller något, bara otroligt varm.
mamma fixade frukost till mig, det blev flingor med bananer i och en bulle, sen fixade jag till mig därefter cyklade jag till busstationen för att åka in till malmö med katrine och matilda för att ta en liten fika.
gick lite på entre, katrine köpte sig två par tröjor, sen var alla tre riktigt hungriga så vi stannade vid GoGreen Away och åt en rätt så god pasta med kyckling och sallads låda, istället för att ta en hamburgare eller något sådant onyttigt som jag egentligen brukar ta när jag är hungrig. sen åkte vi vidare för att fika på Espresso house, men gick först runt lite inne på HANSA. rätt mycket folk, eftersom det regnade ute så alla samlades på ett ställe för att ta skydd. sen när regnet var över gick vi vidare till Espresso house och där tog jag mig en stor och god kladdkaka, hihi. pratade också en rätt bra stund om saker som hade hänt med matilda, i hennes hus och saker som hon hade sett. riktigt läskiga saker..
när vi var färdiga där så gick vi återigen in på HANSA för att katrine skulle hitta ett par leggins, och medans hon gjorde det roade jag och matilda oss med att leka taffat och sprang runt där inne och jagade varandra, haha.
vidare till bussen som tog oss hem, och därefter blev det träning för min del, och det piggade upp mig rejält. tack mina små underbara simmare, haha.
hem snabbt, sen dirket vidare till filmkedjan för att hyra film och köpa lite godis, sen vidare hem till linnea. vi hyrde the unborn, och den var riktigt läskig men ändå bra. precis när filmen var slut så var det någon som hade kastat ett halvt uppätet päron mot fönstret och det jagade upp oss alla, katrine började nästan gråta så rädd hon blev. sen blev det lite mer pratande, runt tolvtiden cyklade vi hem igen, lämnade filmen sen in i huset, och nu sitter man här och är rätt så trött, ska snart hoppa ner i sängen med hörlurarna i öronen och lyssna på lugn och skön musik som senare leder till sömn.

tack för i dag allihopa :-).


Kommentarer
Postat av: matilda

<3

2009-07-08 @ 10:47:26
URL: http://matiildabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0