slappmåndag.

kan börja med att berätta att min efterlängtade johanna kommer hem idag, hon kommer nog vara mega brun och så kommer man här med sin vita äckliga sverigefärg.. haha. får se till att bygga upp det så fort solen är framme, får hoppas att den snart kikar fram, för man vill inte vara vit när skolan börjar, då känns det som om man har suttit inne hela sommaren :-(..
menmen, jag vaknade iaf vid halv elva, satte mig vid tvn och åt lite frukost, sen får jag besök av matilda som hade lunchrast i en timme eftersom hon sommarjobbar nu i tre veckor, vilket är tråkigt. Linnea kom också förbi snabbt för att hon skulle låna en tröja va mig, hon skulle till danmark, dom erbjöd mig också att följa med men hade tyvärr inte fixat mig och jag hade heller inga pengar, så det får bli en annan dag. senare på dagen ska jag träffa sara, får se vad vi hittar på, längesen man träffade henne, så det ska bli skoj.

igår var jag i malmö med matilda, vi handlade smink, vilket jag verkligen behövde, och så tog vi en liten fika på espresso house. satt där ett tag och bara pratade sen åkte vi till arlöv för att träffa tim, därefter åkte vi hem till mig, åt mat senare kom även linn. eftersom vi inte hade någonting att göra så bestämde vi oss att hyra film, katrine och linnea var också med. vi hyrde "crazy eight". cyklade hem till linnea för att se den, men hennes dvd  fungerade så vi fick cykla hem till katrine. måste säga att det var en riktig b-film. har nog aldrig sett en dåligare skräckfilm, så jag rekomenderar inte filmen!
runt tolv cyklade allihopa hem. tack för kvällen tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0