sommaren är påväg mot sitt slut.

det är lite konstigt att det bara är ca en månad kvar sen börjar alla 93:or gymasiet. ska bli kul att få se hur alla ser ut, om man då träffar gammla ansikten, men ska även bli riktigt kul att lära känna nytt folk och även påbörja ett nytt liv.
men iaf, jag har spenderat en massa tid på två underbara personer, katrine och matilda. vi har lärt känna nytt folk och vi har haft en massa roliga stunder, åkt runt lite, besökt kävlinge ett antal gånger, haha. blivit irriterade på varandra också.. men det har löst sig ganska snabbt. mina små underbara töser, älskar er otroligt mycket.
tack för allt ni har gjort.


tildiis

jag och katrine

tildis och jag (äcklig på mig.. haha).

katrine och jag

Kommentarer
Postat av: Katrine

naaaw szidi då! älskar dig också tösen, du är en helt underbar individ :D och jag är glad att detta har fört oss så mycket närmre varandra <3

2009-07-18 @ 18:26:46
URL: http://ppedersen
Postat av: matilda

älskar dig. <3

2009-07-19 @ 02:32:58
URL: http://matiildabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0