storstädning bland kläderna.

Imorse var jag på riktigt dåligt humör pga att mina syskon gjorde mig vansinnig. När man väl försöker sära på dom för att dom ska sluta skrika och slåss så blir det bara värre och jag orkade inte det så jag tog på mig kläder och gick en lång runda, även fast det regnade rejält. Sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen och stod där ett bra tag för jag var fortfarande rasande arg men efter en liten stund så släppte det. Satt bänkad framför tvn ett bra tag, tecknat får mig alltid på bättre humör, hihi. Sen satte jag igång med att rensa bland mina kläder och sortera rätt det för att min byrå såg ut som ett bombnedslag. Tog en bra stund, men nu är jag nästan klar, ska bara rensa bland mina baddräkter också.

Snart så kommer min efterlängtade Johanna hit, har inte träffat henne på ett bra tag för hon har varit i Spanien i två veckor sen har hon även sommarjobbat en hel del, så det ska bli kul att äntligen få träffa henne igen.
Vi gick till filmkedjan för att hyra film, men det blev för mycket godis så vi hade inte råd till att hyar film också, så vi fick se "..och så kom polly". Därefter låg vi bara och pratade en massa, båda två är helt spända och nervösa inför gymnasiet, båda två vill så gärna hamna i samma klass och det är 50% chans att vi gör det.
Men det har varit en lugn torsdag, lilla penny blev även 7 veckor idag, hihi. 

Nej, jag tror nog att jag ska hoppa ner i sängen och se klart på filmen som jag började med igår, men först ska man tvätta av sminket och borsta tänderna. 
Imorgon ska jag nog börja med att fixa till min design på bloggen, den behöver verkligen att göras om. 
ha det bra.


två glada små muppar på väg till liseberg:-).
bilden är tagen för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0