strippen.

hade lite problem med att gå upp i morse, ville så gärna ligga kvar i sängen och sova ut, men var tvungen till att gå upp för att gå och träna.. klockan åtta på mogonen är lite väl för tidigt för oss ungdommar.
tränade dock bara en timme, sen hem igen och hjälpa mamma med att måla ovanvåningen, hade rätt så ont i mina armar efter det, men fint blev det iaf.
därefter cyklade jag hem till katrine, och efter ca 3min kom matilda också, vi skulla ta det lugnt lite med film och popcorn, mysigt värre. vid sex tiden cyklade vi hem igen, åt sen bar det av till strippen, som ligger i lödde, vid center syd. det är då en massa folk samlas med olika bilar, sen tävlar dom om vilken som är bäst. ungefär som i filmer, fast inte lika coola bilar, hehe.
på vägen hem fick vi även med oss fyra mopedkillar som körde efter vår buss ett bra tag, snacka om att vara desperata, haha;-). nej, men dom var väl rätt gulliga, haha.

"hon i grå jacka är ett av de 7 underverken!"
"ingen har grå jacka, en har brun jacka och den andra har en grå kofta"
"oj, menade brun jacka.. haha."
jaja, dissen där :-D.

nej, dags för mig att hoppa ner i sängen och sova. sen får jag ladda inför helgen, ska nämligen tävla. min sista tävling denna terminen, sen bara två "träningspass" kvar därefter är det LEDIGHET!!!
haha, ha det bra.

Kommentarer
Postat av: matilda

du är ett av dom sju underverken enligt mig i alla fall .

<3

2009-07-10 @ 16:48:26
URL: http://matiildabrink.blogg.se/
Postat av: szidonia.

tack bebii (L).

2009-07-12 @ 00:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0