1 november.

jag kan ju börja med att säga att det är nu bara en månad kvar, sen är det äntligen jul och två månader tills det är min födelsedag. dem som känner mig väl vet om att jag älskar att fylla år, bästa dagen på året! (L)

i morse var det träning, ganska skönt eftersom vi skulle skriva våra pass själva. jag och johanna blandade lite bland våra sträckor, men vi blev iaf klara i god tid. sen efter träningen sov jag en stund, vilket var riktigt skönt.
och nu sitter jag bara vid datorn och gör ingenting.. kanske är bäst att sätta sig ner och plugga? prov på onsdag och sen ännu ett prov dagen därpå.

skriver kanske senare, för nu ska jag fixa mig lite, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0