årets första snöfall!

dagen gick väldigt snabbt idag, hade bara engelska och svenska som vanliga lektioner, därefter var det dags för mid-h provet som gick otroligt bra. vet dock att jag har skrivit två fel.. sen vill jag inte heller ha för höga förväntningar för om resultatet inte blev som jag förväntar mig att den ska bli kommer jag bli så otroligt arg!
och eftersom danskan var inställd så kom vi hem tidigare än vanligt!

nu är det dags att sitta och plugga hela kvällen till naturprovet i morgon som jag känner kommer gå åt helvete, men får kämpa nu ikväll och se hur det slutar imorgon.

det jag skulle skriva om var ju att idag, den 4 november, kom årets första snöflinga. iiihh, verkligen jätte kul för det betyder att julen snart är här. längtar verkligen jätte mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0