buhuuu.. min arm!

puh, tog vaccinet mot svininfluensan idag.. kan ju säga att armen domnade bort ett tag och nu har jag jätte ont i den. gick in med johanna och kan ju säga att hon var sååå otroligt rädd, stackarn!
men sköterskan tog över mitt jobb och höll henne i handen, så gulligt. och eftersom vi tog den idag så missade vi tritonspelen idag.. yyyeeeess!

men vad gör jag egentligen vid datorn? jag har två prov i veckan, och jag måste egentligen sitta och plugga.. men har jag orken till det? NEJ!
men jag får väl ta tummen ur röven och sätta fart lite, även om klockan är mycket och jag egentligen borde ligga i sängen för imorgon ska man ju upp tidigt för att ha specialidrott(n), buhuu.

skjut mig någon! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0