dags att skärpa sig nu!

ledsen för den dåliga uppdateringen, ska genast ändar mig.

var på bio igår med katrinte, vi såg 2012. den var faktiskt bra, men lite smådryg i mitten, och så fanns det massa panikscener som jag får damp på och bara vill skrika "men spring då förhelvete!!!".
jag ger den 4 av 5 toast :-).
efter filmen fick vi vänta i 40min tills bussen kom, kallt som satan. men vi gick en liten runda i lund. träffade även sara och amanda innan filmen, mycket trevligt, höll dem sällskap inne på mc donalds i lund.

ikväll ska jag träffa matilda, väldigt längesen jag träffade henne, så idag ska vi ändra på det och ha skit kul, men det har vi alltid!
vid halv fyra ska jag träna, första gången på länge, känner mig dock inte helt frisk ännu, men får väl försöka och se hur det går. skulle egentligen tävlat i lund, men fick dock avanmäla mig pga av sjukdom.
HATAR ATT VARA SJUK!!

tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0