döda mig!!

sitter nu här och kämpar med att plugga, men jag kan verkligen inte koncentrera mig. förhörde johanna via telefonen nästan precis och det tog ca en timme och vi är inte ens klara med alla anteckningar vi har fått.. gud, hur kommer detta gå?

lite information om hur dagen har varit: tröttsam!
har haft ont i armen hela dagen och olle gjorde inte saken bättre genom att slå på den hela vägen hem. sen var det rätt många som var hemma från skolan idag pga att de hade blivit sjuka av sprutan. men det kan hända att man får en sympton efter några dagar, andra får det efter några timmar. det är upp till en själv hur man tar den.

nu ska jag nog gå och äta lite så jag kan få tillbaka koncentrationen, senare kommer jag och johanna förhöra varandra igen på det sista bland våra 120sidors anteckningar (ironi).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0