första advent.

tänka sig, det är redan första advent, och om två dagar är vi inne i december månad.. gud vad tiden har gått fort. vi har ungefär bara femton skoldagar kvar och om 26dagar är det julafton (om jag nu inte har räknat fel), och där efter kommer nyår, gud vad jag längtar!

i går tvingade amanda mig att komma ner och träna i dag på morgonen, så fick traska ner dit och simma ungefär en timme. sen åkte hon vidare till gymmet och jag gick hem och sov en liten stund. har även suttit halva dagen och kollat på svampbob filmer.. vilket liv jag har.

ska nog sätta mig ner en liten stund nu och kolla igenom danskan, vi har prov på onsdag och vår lärare ska gå igenom saker som vi ska kunna till provet imorgon, idiot..
i morgon ska även mamma köpa hårfärg till mig så troligtvis ska jag nog färga håret, yes!
sen tror jag nog att jag får be katrine klippa till topparna lite :-).

nu ska jag plugga lite, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0