pigg som en mört..?

kunde verkligen inte somna igår, var helt pigg.. sen imorse när alarmet ringde så var jag helt klarvaken, första gången!!! blev även klar tidigare än vanligt, för jag brukar annars stressa till bussen, men nu var jag där i god tid. menmen, skolan rullade på som vanligt, måndagar brukar alltid vara så jobbiga, men vi avslutade dagen med en film på naturkunskapen, som skrämde upp mig rejält..

jag kan säga att jag är dö rädd för "jordens undergång". den nya filmen 2012 skrämmer upp mig som fan, och matilda börjar prata om hur mayaindianerna har haft rätt 49 av 50 fall? sen idag såg vi en film som berättade hur jorden har förändrats alla dessa miljonetals åren, och fortfarande gör det fast det är ingen som märker av det..
sen att alla gejsrar (stavning?) är som en tickande bomb.. HJÄLP!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0