so what if i break down?

fy vad det är skönt med helg, veckan har gått riktigt snabbt enligt mig. och vi har ingenting nästa vecka, inga prov eller något.. eller jo. typ 30 engelska glosor, men det är lugnt. sen kan jag även berätta att det är ca 6 veckor kvar tills det är jullov, wiie.

iaf, ikväll kommer jag spendera min kväll hemma hos clara, myspys. får se vad vi hittar på. sen imogron har man ingen morgonträning utan på eftermiddagen kommer det vara en uttagning mellan mig och tre andra tjejer om vem som kommer få vara med i laget på SUM SIM REGION, hmm.. knäppt tycker jag, hah.

nej, får fixa det sista nu, sen får jag dra mig ner mot busstationen, ha en trevlig kväll för det ska iaf jag ha! :-)


jag clara och johanna från festen hos max!


Kommentarer
Postat av: jb

tack så jätte mycket :D

2009-11-06 @ 22:36:33
URL: http://jjjjjjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0